петък, 27 януари 2017 г.

❄Winter Wonderland Book Tag❄


Здравейте,ето го и първия таг в блога,който е много подходящ за това мразовито време. Изключително много благодаря на момичетата от The Book Chasers,че ме тагнаха.💗
Аз от своя страна тагвам всеки,който желае да направи този таг.

1. Топла и сладка книга, която стопля сърцето ви.
Последната такава книжка за мен беше "Прикачен" на Рейнбоу Роуъл.Историята е толкова различна,приятна и сладка,че е трудно да не я харесаш.Според мен няма нищо по-подходящо от чаша горещ шоколад ,одеяло и история в която момчето не се влюбва във външния вид на момичето,а в неговите думи ,мисли и душа.

2. Любима книга с бяла корица.
Вероятно доста предвидим отговор,но и аз ще кажа" Алена кралица" ,не само защото обожавам историята и света на Мер ,но и защото именно тази корица е една от най-любимите ми.  Обожавам я именно заради елегантността ,която цвета ѝ придава,но и заради нейната минималистичност.

3. Седите в приятен, уютен, удобен диван, пиете горещ шоколад, но коя чудовищна книга четете?
Тик-так,тик-так,без капчица колебание казвам "Удивителната и изключителна приказка за Мирър и Голиат", защото това е една прекрасна ,но и мрачна история,която ме погълна изцяло.Викторианска обстановка,чудати герои,подземен свят и разбира се тик-так,тик-так-обожавам я!Много хора не харесват онази хаотичност на книгата,аз обаче именно това харесвам-множеството герои,странните постъпки и абсолютната неподреденост от страна на авторката.

4. Започнало е да вали сняг и сте решили да се биете със снежни топки! Кой литературен герой бихте искали да се включи в снежната битка с вас?

 За битка със снежни топки определено бих искала да избера някой,който да е свикнал със студа.Какво ще кажете за един руснак например?Не кой да е руснак обаче ,а именно Игор Алешкин от "Вестители" на Цветелина Владимирова.ОБОЖАВАМ,наистина обожавам този персонаж,защото е всичко,което търся в един образ.Бонус точки и за това,че ще съм вън от опасност при нападение от кръвожадни в компанията на Игор.
Чакам с нетърпение издателство Ориндж да обяви и датата на която ще излезе  втора книга,за да профуча до книжарницата и да си я донесе вкъщи  .Това е една от книгите,чието продължение чакам наистина отдавна,сигурна съм обаче,че мъките ми ще си заслужават.


5. За жалост, огънят в камината започва да угасва. Последните глави от коя книга бихте използвали, за да разпалите огъня?

Самата мисъл да късам книги ме кара да се ужасявам,още повече да късам и да ги горя.
Съвсем образно казано обаче бих изгорила последните няколко глави на "Делириум",защото това,което се случи накрая беше гадно,жестоко и крайно нечестно. Определено не очаквах този финал,точно за това и от известно време отлагам прочита на втора книга.

6. Коя книга е толкова близко до сърцето ви, че бихте я подарили на всички, които искате да запалите по четенето?

 Книга,която обожавам и подарявам вече за втори път на приятелки е "Гневът и зората".Преразказ на "1001 нощи",магия,прекрасна любовна история, множество тайни-кой не би харесал книгата?!Както казах,вече два пъти я подарявам и в двата случая,книгата беше приета изключително добре.Рене Ахдие разказва толкова красиво и омайващо,че лично на мен,вероятно дори най-тъпата история би ми се сторила приятна и вълнуваща,ако е разказана от Ахдие.



Няма коментари:

Публикуване на коментар